søndag 24. mai 2009

Klåkka tjueentrettifire


Klåkka tjueentrettifire er eg framleis dårleg etter laurdagskvelden. Det å prøve og halde tritt med nesten to meter høge mannfolk sitt alkoholkonsum, går bare ikkje. Akkurat no er eg i Volda. I går var eg i Ålesund og i morga reiser eg til Trondheim. Desse ti dagane eg har fri har vel ikkje akkurat blitt så avslappande som eg ville. (Dog, når ein er så kvalm og har så låkt at ein ikkje klarer å bevege seg og ikkje står opp før det ringer på kl seint og har med tinga dine og ein et godis og ser half nelson saman og bruker resten av kvelden på ingenting, da har det vel blitt litt avslapping) På torsdag blir det Hadeland igjen. Eplehager, stort hus og jobbing.

Spanande trur eg vi kallar det.

5 kommentarer:

Heidi sa...

Oda, det høyrest ut som om du har det travelt.. Skal du ikkje vere i Volda i sommar? Eg saknar deg, og har veldig lyst til å finne på noko med deg, kanskje drikke litt galliano eller noko i den dur. Og du som har bursdag imorgon og alt. Gratulerer så masse. Håper du får ein strålandes fin og vakker dag. Glad i deg.

Oda sa...

Facebook følger fortsettinga......

Ingrid sa...

Eg vil komme til Hadeland på besøk! Håpar vi kan drikke litt vin eller noko slikt da, og eg er verken mann eller to meter høg, så kanskje det blir lettare å halde tritt med meg:* Tihi! Håpar du har ein nydeleg sumar! Blir det moldejazz på deg, btw? Glad i deg søta

Oda sa...

Det blir nok ikkje moldejazz, nei :-( MEN i morga kjem eg heim i tre netter. Vi ringast!! :-D

Anonym sa...

Oi, den andaulistiske hunden.