mandag 16. mars 2009

Fem minutts følge

Eg har eigentleg ikkje tid til å skrive blogginnlegg i dag, men sidan tid er fiktivt tek eg meg likevel nokre augneblink til dette formålet. Difor nokre få saker på same blogginnlegg:

Fyrste.

Etter at skulen var ferdig har eg: vore på bokkafeen med Alvilde og sett på vakre, kongelege, norske kvinner. Hatt stemmeterapi. Og jobba med rakuleire. Raud neglelakk spritar opp alt. No skal eg sjå den finfine fröken sverige saman med Elin og Hannah.



Andre:

Vi har eit så fint speil på rommet våra. Man blir brun og fin i det. Perfekt for dårlege dagar.


Så prøver eg å lære meg og påose. Høhø. Med denne jenta som inspirasjon. I går kveldnatt.


Tredje.

Sjølv om eg hadde besøksrekord den dagen var det ingen som ville dele kva dei las. Sånnkandetgå. Jajajaneija.


Off. No masar dei og vil sjå film. Eg får berre trykke på PUBLISER

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, den filmen er det lenge sidan eg har sett no, den er så fin. Btw. Eg syns du posar heilt nydeleg vakkert eg - super-Oda! :D

Oda sa...

Då synst eg du burde sjå den igjen. Det var så fint. hehe. Tuusen takk.